zaterdag 8 augustus 2015

Wat een rijkdom

Na een maand vakantie niet direct aan het werk kunnen leverde me in het verleden nogal eens geldstress en een focus op schaarste op. Maar meerdere inkomstenstromen en een veranderende mindset doen wonderen.

Ik sta al een week op wacht, en ben niet in gevoelens van tekort terechtgekomen.
Ik voel me rijk.

Ik heb een zee van tijd tot mijn beschikking, om te studeren, schoon te maken, op te ruimen, te schrijven, te lezen, plannen te maken en bij te stellen. Mijn agenda staat niet vol met vaste afspraken, dus ik kan flexibel ingaan op wat voorbij komt.

Zo kwam ik twee keer uitgebreid op een terras terecht met een vriendin; bijpraten in de zon, onder kantoortijd, hoe heerlijk is dat?

Ik wil nog steeds graag volgende week aan het werk hoor, want dat is wel zo relaxt, dan loopt mijn cashflow kalmpjes door.

Daarbij kan ik op het moment dat ik een kraam aanneem ook gaan plannen wanneer ik een paar dagen aaneengesloten vrij ben en naar Groningen afreizen, om tijd door te brengen met mijn te ver weg wonende vriendin.

Maar nu eerst genieten van mijn weekend. Want ik ben vrij...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten