dinsdag 4 augustus 2015

Tienduizend stappen per dag...

Het kost me slechts anderhalf uur om aan mijn tienduizend stappen op een dag te komen, realiseerde ik me gisteren. Anderhalf uur maar! Ik werd helemaal enthousiast. Zou ik mijn target dan gelijk maar verleggen naar 15.000 stappen?

Wacht even... Ik ken mijzelf zo langzamerhand, Uitermate goed in grootse plannen maken. De uitvoering ligt wat ingewikkelder. Laat ik maar eens beginnen met een maand lang dagelijks mijn 10.000 stappen richting fitheid en gezond gewicht zetten. Waarvan de helft vóór 12 uur 's middags. Daarna stel ik mijn plannen wel bij...

Vandaag ben ik goed bezig in ieder geval. Voor 10 uur vanmorgen had ik al 5225 stappen gezet. Beginnend in de miezer, eindigend in een heuse regenbui. Heerlijk begin van de dag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten