maandag 14 december 2015

Zit niet zo te griepen....

Doodmoe word ik er van. Niet van de beginnende keelpijn, maar van de Hot-Coldrex doctrine waar ik dan onmiddellijk aan blootgesteld word.

Ik vind het helemaal prima, dat hele volksstammen zweren bij paracetamol bij griep en verkoudheid. Maar ik wil het niet. Liever ondersteun ik mijn immuunsysteem op een andere manier.

Het zal de combinatie van de Academie voor Natuurgeneeskunde, coachingsopleidingen, een weekend Tony Robbins en mijn kennismaking met Forever Living ( gezond en fit met Aloe) wel zijn, die mij heeft 'gebrainwashed' in de ogen van (een deel van) mijn omgeving.

Maar ik voel me er goed bij en ik verbied niemand om Hot Coldrex te drinken...

Intussen drink ik Aloe, maak ik groene smoothies en heet water met gember en citroen, douche ik koud af, probeer voldoende slaap te krijgen en slik ik op dit moment ook Beepollen om mijn afweer een beetje te ondersteunen.

Alleen jammer dat ik me zo erger aan het me opgedrongen advies; onderzoek wijst uit dat emoties een enorm effect op je immuunsysteem hebben.

Hoog tijd om de rest van de dag lachend en tevreden door te gaan brengen dus!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten