donderdag 5 november 2015

Zweten zonder zorgen

Zodra ik beweeg, transpireer ik als een gek. Na één dansje is mijn haar al vochtig, na drie salsa nummers lijkt het alsof ik net onder de douche uit kom.

Het schijnt heel gezond te zijn, maar charmant ziet het er niet bepaald uit.

Om te voorkomen dat ik naar zweet ga stinken gebruik ik al jaren deodorant van de Thermen.
Werkt prima ter voorkoming van transpiratiegeur, dat wel. Helaas zit er aluminium in, en dat is één van de stoffen die je beter niet op je huid smeert, zeker niet zo dicht bij de lymfe-klieren van je oksel. 

Maar de alternatieven uit de natuurwinkel doen het bij mij slechts een paar uur bij rustige beweging, voor zweetgeurvrij dansen is dat echt geen optie. Dus toch steeds maar weer de aluminiumdeo onder mijn oksels smeren voordat ik de dansvloer betrad...

Kort geleden werden de Aloe producten van Forever mij van verschillende kanten aangeraden, en ik besloot de proef op de som te nemen. Over de aluminium- en alcoholvrije deodorant was ik behoorlijk sceptisch, gezien mijn vorige ervaringen met minder schadelijke deo's. Maar tot mijn verrassing en blijdschap werkt hij prima, ook tijdens salsa-avonden!

Afgelopen zondag was de grote test: zou ik de hele dag kunnen dansen zonder te gaan stinken?!? Voor de zekerheid had ik een tas met een schoon shirt, mijn oude Thermen-deo en een washandje bij me. Ik heb het niet nodig gehad. Mijn Aloe Ever-shield deed zijn werk uitstekend...



(Oh ja, nu naar de winkel rennen om dezelfde deo te gaan halen kan niet: Forever is een netwerkmarketingbedrijf dat zijn producten via distributeurs aanbiedt. Bij mij is de deo dus wel te verkrijgen :-)

en dit is de link naar mijn webshop :  onder het tabblad Forever Personal Care vind je de deodorant. )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten