donderdag 14 november 2019

Onverwacht Ochtendlicht


Als ik vandaag zoals gewoonlijk eerst achter mijn computer was gekropen om mijn rotklusje van de dag af te vinken, dan had ik gedacht dat het een trieste grijze ochtend was.


Gelukkig had ik een beter idee. Ik vroeg of ik kon aanhaken bij de dagelijkse ochtendwandeling van een lieve vriendin. Heerlijk gelopen in het verrassend mooie winterochtendlicht. Wat een lekkere start van de dag!

Vóór 11 uur al ruim 10.000 stappen gezet, 8 trappen gelopen en, omdat ik langs het verpleeghuis fietste op weg naar huis, een verrassingsbezoek gebracht aan de demente dame waar ik mentor van ben. Helemaal blij was ze, en ik daardoor ook!



Dankbaar voor vriendschappen, gezamenlijke ochtendwandelingen en vrije tijd op een doordeweekse dag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten