vrijdag 22 februari 2013

Ik wil lente!

Ik weet echt wel dat de lente nog een maand op zich laat wachten én dat februari vaak de koudste maand van de winter is... Maar ik ben er klaar voor, van binnen althans: Laat ze maar komen, de violen en fucsia's op het balkon, strandtenten op het strand en overal mogelijkheden om buiten te zitten...

Gisteren met bonuskind al een voorproefje op de lente genomen:
Met dikke winterjassen uit de wind in de zon op een terras iets warms gedronken, terwijl ik hem voorlas. Dat ging precies 2 hoofdstukken goed, toen raakten we verkleumd en liepen ons weer warm op de terugweg naar huis. Maar het begin is er!

Ik mag bijna weer tuinieren op mijn balkon....


Fucsia aan regenpijp - Klaartje Loose

Violen op balkon - Klaartje Loose

Geen opmerkingen:

Een reactie posten